Le pani di i pumati si sfrecate

Quessi enormi sforzi sò necessari di cultivà i cultalli di tomate da l'urtulami. Dopu tuttu, a pianta hè attaccata da una phytophthora , dopu à a decadenza di bacterial - sò assai malatii, ma avete a cummattiri cu tutti. Spessu chì u foglie di turrare oghje u ghjornu dinò in u crescenu, chì significa chì esse bisognu d'intervenzione umana.

Perchè chì u foglie di u tomate si spingate in l'invernu?

Hè nutatu chì i pumati di l'internazionali sò più propensi à torci, per u cuntrastu à i chjusi. Questu hè duvutu un incasciamentu trà a tampiratura di u locu induv'ellu si trovanu i radichi è a parti suprema di a pianta, chì ghjè in u sole.

A foglia di tomate si mette à u tubu, quandu u calore accumene brusgiate da u frescu è ancu di u clima fretu. U tarrenu ùn hà micca tempu per calvinà, è l'aria in l' invernamentu hè già calda. Per impidiscia a malatia, durante u veranu, hè necessariu di apertura per regiamente l'invernamentu, chì abbandunà e fessite per a via di ventilazione.

Triggerimentu di u tomate

Ma micca solu e corsi viulenti sò sottumessi à sta maladie. Spessu chì u foglie di u foglie foglie è risplendere amarillo ancu in u terra aperta. Questu succede per diverse razze, ùn hè micca sempre bisognu di scuperta.

A principal cause di tritjarà di foglie di tomate hè a inestazione di temperatura di l'aria. Se a notte hè bellu frastu è u ghjornu scorchendu calori, questu hè un effetti negativu nantu à a pianta sana.

Quandu a temperatura di u ghjornu supera 35 ° C, i pianti pèrdite a capacità di assorbisce nutrienti da u locu è ancu da a fertilizzazione. E quelli chì eranu cose, solu split è u rapidamente di a pianta principia.

Cum'è sapete, i pumati cum'è abundante, è a idratazioni rara, si s'aprassi l'abituazione, aduprà a staghjetta pò ancu torce - versu a vigna cintrali di a foglia, i so arnesi sò impannuti, è a folla acquè un tinte viole.

U abusamentu di pasynkovaniy pò volte à l'intrecciate di e cede nantu à l'arbureti di u pumadoru, è per quessa hè necessariu tombà u figliastu ravuntuamente è solu à u principiu di a stagione di staggione, è micca prima di a migliurà di a cose.

Hè nutatu chì, in tutti i varietà di tomate, l'alti più altu hè più suscettibile à u tinghje di a foglia. Perchè per garantà a vittura di u pumadoru nantu à u situ, deve esse cultivatu micca solu per elli, ma ancu varietà bassa vannitura, chì ùn sò micca cusì minacciati da triscia di foglie.

Ma si truverete chì a parte falata torcia, già giallu, questu hè un signalu di una manca di trace elementi in u locu. A maiò parte di i vegetali necessanu a pruduzzione intensa di fòsfus, zinc è ferru, è a cumpetizione nutritiva.

Un bonu complexe di i microelementi necessarii hè furnutu da urea è slurry, chì sò intrudutti in l'inter-fille per a distribuzione uniforme trà e piante o arbusti sò spulade ind'è individualmente.

Se a causa di triscimentu di foglie nantu à i pumati ùn ponu esse identificati, è questu frequenti abbastanza, da poi speghenze nantu à e foglie cù certi preparati biològichi pò aiutà. Allora, in un clima frescu è umitu, l'arbureti di tomate sò trasfurmati da un spruzu cun una solu suluzione di Epin, è in i ghjorni per caldu - Zircon. Sti prublemi sò biostimulanthi è ùn dannà a pianta, ma solu guariscenu u so sistema immunale è permettenu di sviluppà più intensivamenti.

Perchè u folla di tomate dinò à ghjuvà?

Sì à i piatti chì ùn sò micca stati posti in u locu, u pane spuntà da a ghiacciata, in modu senza eternità, ùn anu micca un territoriu chì pò poviru di zincu è di fòsforu. Per corriggerà a situazione serà necessariu un vestitu supranu cù preparazione cumplessi cù i microelementi.

Eppuru u fogli di a piantina pò esse torciata da l'eccessore di u sole, è per quessa, oghje ghjornu chì ci vole à sdrughju. Per ùn pudè micca torci è cremente di e foglie.