Pesto sidra

A sidra hè un bevande spumante risultatu di u coloru d'oru cù una forza di u 1 à u 8%, uttenutu per a fermentazione di zucchero di fruttu, in solitu - apple, poveru periculu (in questu casu hè chjamatu perry, poare (francese), perada (spagnolu). )). Di solitu, a sidra hè preparata senza l'aghjunzione di levitu cù più champagne. À u cuntenutu di u zuccheru, sideri pò varià assai da seccu à dolce.

Tradizionalmente, i siddi di qualità megliu sò prudutti in Francia in a regione di Bretagna è Normandia. A sidru hè ancu assai populari in Spagna, Germania è Gran Bretagna. Ricertamenti, Russia hà statu ancu aduprà a produzzione di sidra.

U sidru di piru si preparatu da a stessa tecnulugia cum'è a sidra di pomo. Pratu sidra di pear ghjente spressa più dulce è hà una forza di 5 à 8,5 gradi.

Dientete cumu fà a sidra di pera in casa, sicuru, hè una ricetta ligeramente simplificata, chì, in ogni casu, vi permette di ottene risultati boni. Ci ponu esse nutatu chì e pere, a più adattata per a sidru di culinaria, devenu sogliulenti è dolci, cù un elementu di gustu agrume in gustu. Aumintari u cuntenutu di zuccaru agghiuncennu l'azzure o a mel, l'acidità pò esse aumentata aghjuntu petre di u mele di frutti dolci è agri.

Ricetta per sidra di pear

Ingredients:

Preparazione

Paghjura sò lavati cù acqua fridda, lavò pocu casualmente, per ùn lavà micca fungi naturali nantu à a buccia (per chì u ferru fermentate rapidamente). Pudete u fruttu in un kadushku o un contaggiu esmaltatu da u pocu di ghjorni, perchè i frutti sò riabilimenti ghjustu è ancu sopra.

Tagliemu tagliate perezaduli, cacciate i siti putenziali, nuclei cù ossi è vignoli.

U nostru primu travagliu hè di ottene puré di peare, per questu avete bisognu à moltu i frutti in qualchì modu cunzientu (corridore di carne elettrica putente, cumbattista, licenzie, stampatore speciale).

U puree di pera omplate un esmaltu neve, vetru o un contenale plastica per 3/4 (in u prucessu di fermentazione, u vulume di vulume). Apricicci u cuntinuu cù gasa è si vende in u calore di u ghjornu per 3-5, durante stu tempu i patati purpi avissiru divintannu.

Preparamu u must must. Filtre u puree fermentatu, pour u zuccaru in un cuntainé separé. In a massa restante di massa peredusa devandire l'acqua à a tarifa di circa 1 / 4-1 / 3 di u zucchinu obtituutu. Mesturà è filtre ancu. Lu liquid è mischju cù u zucchero è aghjunghjatu zuccheru o frutti naturali di fiori di 100-400 g per 10 litri di garçon. U più dolce a patata, u più forte serà a sidra.

Fate u pruduttu endusi in buttigli di veture per 3/4 di u voluminu (più chjucu 10-25 litri). Per 3 ghjorni, abbandunà e buttigliati attaccati cù gasche, caldi è dopu trasfurmà in una stanza più fresca, ma cun una temperatura plus è immediatamente fate l'otturatore di acqua di cada buttiglia. Un pezzu di plastica (per esempiu, per esempiu da un dropper o unghje più gruffu) d'abbandunà u tappe di tappe hermèticamente chjusu o tapitariu, a fini di u tubu deve esse sottumessi in un vaso d'acqua.

A fermentazione si mette in 40 ghjorni, dopu chì u liberu attivu di gasi da u ghjàlliche hè persu.

Amendu l'ombra, prutegge a sidra dispostu in rettitriche limite cù l'aiutu di un tubu (accuminciassi, cum'è e valdi di gasoline).

Eccu, pudete aghjunghje una ghjucatezza ghjovana petra di sidra. Allora u bèbitu duverà esse supporta à champagne. Purtemu a sidra di peara in buttigli di u champagne, u segellanu cù tappeti sanu da champagne, postu chì sempre facemu certi pervi di filari.

Ci hè un metu simplice simplice: aghjustemu a cidra in buttigli di plastica limpia da a limonata o a cerveza è torna cun ligame riguardu à i plugi plastichi.

I buttigli sò guarantiti in una stanza nova, preferibbilmente in una pusizioni semi persistente durante almenu 2 mesi. Duranti stu tempu, ci sarà champagne, a sidra diventerà più "silenziale", "perle", ma più ricunnisciute.

Bé, l'ultimu istanti. Se tu hà fattu assai sante di pearu è cumencia à dilàghja - distillà à traversu un bonu apparecchiu di distillazioni, avete ricevutu un beie amurusu - raia pera. Sì chjappà stu rakiyu in un barrica di rozu, dopu un pocu puderete acquistà un colmu.

Ricetta per a sante di ciaperia in English

Ingredients:

Preparazione

Emu chjappà a aranciu cù l'acqua furiosa è sguassate l'intemperu (preferibile cun un cuteddu specialu). Pudava l'intemperu in una puchina, aghjunghjenu a sarra di pezzu, u zuccheru, a cannella è u culu. Scalfimu in u focu lento in più chjaru à frigugliate. Filtrà, aghjunghje l'oliu è un zuccaratu di zuccherinu. Servimenu caliu.