Eserciti per u so grassu

¿Qué tan popa y, al mismo tiempo, la palabra "burning" sounds, rather than the banal "losing weight". In ogni casu, per l'effettu di e vostre esercizii per esse micca menu ovvi quantu a so fondu di u cuncettu di "ardenti", u prucessu di ridivandu di grassu s'avissi avutu cun accensentu è armatu sanu.

A cumplessità di a cumpitenza

Prima, capisci chì u grassu chì hè ardente hè assai difficiuli, è di duie difficult, fate in l'area abdominal. U grassu era dipositu nantu à u vostru corpu à ghjornu, di ghjornu, per via di l'energia micca utilizzata chì vi cunsumava più di ciò chì eravate. Se vulete brusgià grassu, ùn avete bisognu di accumulà i novi dipositi grassu, è ancu utilizate ciò chì hè prublema. Avà, per creme u grassu, avete bisognu d'esercitamentu fisicu è nutrition.

Oghje avemu a rivista di l'esercizii più efficace per u grassu brume. Prima di tutti, sò duie cunsistenti di una carica aerobica, ghjustu in a presenza di una quantità maiò di l'ossigenu, è ancu cun un gastu energeticu attivu, u grassu hè cundottatu. Esercizii forze per u catturante grassu sò ineffettivu, anu da esse rializatu quandu u grassu hè cuminu è hè ora di custruisce i musculi. Intantu, cuminciate cù eserciti di cardio per creme u grassu.

  1. Fighjemu cù un passu veloci in u locu. Attentamente attaccò i ghjinochje, mani muvere sottu à a barra. Duration: 30 sicondi.
  2. Passemu à a curria in u locu cù l'alzonu di i ghjinochje. Risposte micca e so mani. Duration: 1 minute.
  3. IP - piedi, mani in fronte di voi. Scambià a cima di u ghjornu à u latu, mani tutte e mani. Turnate u pede à u locu in una forma semi-tigna, femu u cuttuttolu cù e nostre mani. U pezzu di corpu in una perna livarica picca fissa. Prima facemu 20 repetizzioni per pede, repite a u secunna.
  4. Accustonu in u rack. Left leg in front, right behind. E mani in fronte di voi, cum'è in karate. Oghje u ghjinochju di a perna ghjusta à u pettu, fendu u movimentu pullendu cù e nostre mani. U corpu hè torciata pocu avantamente. Ùn facemu 30 rivoluzioni per pede, andendu à a seconda.
  5. IP - cagi più largu chì spalle, armi liberamente svanzati. Facemu un salto - avemu spianciatu i nostri culi, appiccau e mani. Un altru saltu - i peri riturnanu à a FE, i brazzi sò cascati. Femu 50 repertoriu.
  6. Allora aghjustemu trè volte, e mani sò pressedati à u pettu, nantu à a terza squat setemu u nostru pede. Trè situ è ​​una strutta hè stata fatta in un cuntu, questu quì, dopu à fà 20 repitizioni, hè bisognu à pusà 60 volte è 20 pianu à u latu. Pudete distrughjarà u numeru tutale in parechni approcqui.
  7. Ammezeiali, i ghjinochje chjucchiati, mani in fronte di voi. Avemu un colpu di u sopratuttu sopra, mentre doing a small subsp. Beat - un sustitutu alterne nantu à i dui pedi. Facemu l'esercitu per un minutu, invece u restu per 20 seconde, è facenu un second avutu per un minutu.
  8. Cumpigliemu u stand di u cavalieri - i peri sò più largu chì i spalle, i ghjinochje sò bent, ci hè una tensione annantu à a partenza di i peri è in i cuddini. E mani in fronte di voi, appricate i cumbattenti cù un liggeru muvimentu di u corpu. Duration: 1 minute.

Questi eranu cardio o esercizii di respirazione per cremà grassu. Probabilmente averebbe realizatu chì avete cunsumatu l'osigurimu assai più di l'usu. Avà ci cuminciamu l'esercizii per u crescente di grassu apposta in a stampa.

  1. IP - chjinata in u paviu, e peri chjapputu nantu à i ghjinochje, mani in u lock darrere la testa. Arrassamu lentamente à i nostri rinaghjii, sintemu tensioni in a stampa, chì respira à i nostri culbi. 15 repitizioni.
  2. PI hè u stessu, ma e mani sò diretta per u corpu. Scorchemu l'scapula da u pavone, e mani tucanu i tacchi. Per ogni toccu di a manu à a pierna, ci exhale. 30 ricuperazione.
  3. IP - chjinata in u pianu, mani darrere di a testa. Sugnu e nostri pierri da 90⁰, strapate a testa cù a testa da u pianu è fate chjuche è i pede. Ùn facemu 15 volte.
  4. IP - chjinata in u piantà, i ghjinochje bent, mani in fronte di ellu. Facemu picculi risichi, cù i braccia stinzendu trà i peri. 20 ricuperazione.