Ginnastica hormona in Tibetana

Ci sò assai ligerei nantu à i monjos longu in una distanti è misteriosa Tibet. Quale sia è quì si facianu, ciò chì pruvate à capì - hè impositu cumprendre è spiega à i semplici i mortali.

Scimmia almenu un pocu di a so energia insubobulente, pudemu, realizendu a gimnastica di salute di l'hormona in Tibet.

Dopu fattu quessu complexu di gimnastica hormona muderni di u Tibetanu, si stà nantu à una superficia dura durissima, cercle u to ochji è rilassate. Aduprà stu statu per un pocu minuti, pruvatu à sente i cambiamenti chì anu avutu in totu per l'eserciti di a ginnastica Tibetana.

Eserciti

  1. Rotate in u so ardore in senso. Aghjunghjite i vostri braccia à i bandi à u nivellu di i spalle, turnate à i vostri pedi, aiutate e to manu per rinfurzà l'amplitude.
  2. Posa à i vostri sturnelli, stendi i vostri braccia forward - lie up face, chest on your knees. Stretch the spine è rilassate. Quandu u pose di u zitellu, portanu e mani in u nivellu di pettu è nurmalizà a vostra respirazione .
  3. Fate nantu à a spalle, mani darrere di a testa - hà lasciatu i vostri pedichi lati è ghjustu, è a ghjustizia è i spaddi si scopra à i vostri pedi. À l'ascensionu, tira i vostri fette nantu à sè stessu.
  4. Posa à i taccasi, ripetite u prisentaghju di u zitellu pè fighjà.
  5. Stand in i ghjinochji, cù e vostre mani inghjinuchjà in i vostri cattivi - cave in l'omopuli, catturà a testa, tornanu à u FE, s'infileghjanu a testa.
  6. Ritorna in u prisentaghju di u zitellu.
  7. Posa à pusà nantu à u pavaghju, i pene si stende in fronte di voi, calce nantu à sè stessu. Mani fiaschi nantu à u pavimentu da a so strada, fate i vostri ghjinochjati è l'exhalate, stràccia a pelvis fora di u pavimentu - a terra, i buttigli, li cosci in un lignu, mantene i vostri pedi è l'armari. Trascenda à a FE, è continuate a scopra.
  8. Ritorna in u prisentaghju di u zitellu.
  9. Stand in legs, inhale - mani, exhalate - tilt forward, e mani tenenu finu à ghjunghje u pianu. Piglia assai passi avanti, andate à u pose di u ghjacaru - a pelvis - u puntu supremu di u corpu, a spalle è curvatu, a strada vittoria, i pedi è l'armamenti sò direttamente. À l'exhalazione, abbandunate u pose di u ghjacaru, abbiuse a pelvis, stretchte u vostru corpu parallelu à u pianu, pisu nantu à i vostri mani è armati, dàchanu à volta. In l'ispirazioni, ripetì a piaghja di u ghjacaru, dopu alterna a prima è a segonda parti di l'esercitu.
  10. Ritorna in u prisentaghju di u zitellu.