Medaglia di Turchinu - ricette

Carne di turchinu - un pruduttu assai pruduttu è sanu, ma ancu una una dietaria. Per pruvà sta dumanda entre carne di viteddu è di pollo. Oghje, oghje, preparamu un medagioni da u pavone, i ricetti di quale avemu intunate quì sottu.

Ricetta per medalloni da u pavone

Ingredients:

turchinu fillet - 1 kg.

Per marina:

Per adornu:

Preparazione

Avà ti dicu cumu fà preparà un medagghi da u pavone. U filleto hè stata robba in acqua calda, prucessata da l'osse, vini, film è tagliatu in pezzi petite di forma ronda. Avà, cunghjuntate solu u vinu biancu cù u zadellu di limonu, aghjunghje un pocu di gingeru rossu è pour u medaglia di u turcu cun l'addevu cocia durante uns 30 minuti.

A cuttuna spalle cù longdi strisci, ogni zucca di carne affunchata cù una stufa di ciuvuli, fissa cun un pappacciu, salitu è ​​sprinkled cù pepite negra. Allora frarà i medagalli in una padedda cù l'oliu nantu à ogni parte finu à a rude è trasferenu à un pianu. In u zucche, spartutu da a carne, aghjustà u marinatu, u zucchina di ananas , aghju pututu u pappagallo buccale zoccu è pezzi di ananasu tagliatu in pezzi maiò. U stufa tuttu nantu à u focu altu durante 5 minuti è aghjunghjenu a guarnitura nantu à un pezzu di medagghi, anche anch'ellu cù l'anacardo casgiu agisce cù fette di calce.

Turchesi medagghi in u fornu

Ingredients:

Preparazione

Aghju offerta una manera più à cumu si prisenta midodonti di u turcu. Prima di tuttu, accuminciàimu nantu à u fornu prima è calene à circa 220 gradi. E questu tempu, lavamu finu à chì u focu di turchese, asciucate cù una siccica è tagliate in pochi. A caratteristica di u turchinu hè moltu simplici per secca in u fornu è da perchè parechje di u so gustu unicu. Per impedisce micca di sta succorsu, "segellani" i medalchi in una padedda è solu da mandà à u fornu.

Per fà questu, pigliate un pane, fate uni pochi cucimenti d'oliu vegetale in u pianu assai calivu. Quandu vi vede chì un fogghjinu di u pitrunu hè stato, pone i nostri medagalli è frittate di elli for uns 2 minuti in ogni uparu finu à chì una furia di rudda è bonita hè furmata. Avà cose à prestu e carni nantu à un pezzu, aghjunghjendu una salata à u gustu è a pepite. Dopu quì, avemu copre u medalloni di tutti i costi cù pesto salsa verde è u mettiu nantu à una cuperta di paninetta copertazione cù u papu di furmintà per chì nunda cumincia.

In seguente, mandu u panchju turchinu à u fornu, calai à 220 gradi, è avemu avvisu di circa 15 minuti. Mentre chì i medalcini sò stufa, fogghjenu broccoli in acqua salitu, divisu in inflorescenza, per 6 minuti. Allora discardilu in un colander, dopu serve u nostru platu.

Medaglia di turcu in crema agria

Ingredients:

Preparazione

Per a preparazione di medaglia di u turcu in una padedda, u fillet hè lavatu, tagliatu in pezzi chjuchi, sbiguttiti à u gustu è impregnate cù cura à ognunu in una fetta di pancetta. Arrimenu tuttu ciò chì cù cura di i puzzicheghji è pusau a carne in una padedda cù i latti altimati. Dopu quì, fate l'acqua di fogera, perchè i medalite sò stuccatu completamente di liquidu, è finu à u fermentu u brou, aghjunghjenu a crema agria à u gustu è stufa durante 30 minuti in un focu dèficu, finu à chì fate. Puderaghju a pianta à u pranzu in un pianu è sirve nantu à a tavula cun guarnitura, decurrante tuttu cù freschi.