U pumadoru friscu

In questu articulu, avemu a vidiri a variazioni di e ricette di u pumati baked. Per voi, ricerchi di cunsiglii per cumu furnisce i pumati in u fornu cun u furmagliu o carne, è cumu si preparanu per l'inguernu.

Prugate ricchi à furmagliu cù u furmagliu in u fornu - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Incredibly piquant sò i pumati, furnite in u fornu cun u furmagliu. Piglià u platu, sceglite u fruttu mediu, lavate, fremu seccu è tagliate a meza. Sè sicondu averete, pudete piglià e so pelli di u pumadoru. Scalfitamu a mezzo a pulpa cun pezze da l'internu è fate e cavità cù u furmagliu rossu, pre-mistu cù l'aghju spremutu per a stampa. Se u furmagliu hè salitu ligurevule, poi poverà u riposu è, se vulete, pimentu.

Arranzammu i prugne ricchi nantu à una pappuluzione oiled cake è lasciare à cocchi à 10 minuti à una temperatura di 210 gradi. Sprughjendu i prudutti nantu à u quartieru è lasciate per un pezzu in u furmagliu scumpariu.

Dopu chì u furmagliu u funnu, pusendu i pumati nantu à u pane, sprinkle cù un pappacciu è u servitore à a tavula.

Tomate furnitu cù carne piccola - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Prima sò avemu priparatu u pumati per rilintante. U me pumati è sò tagliati. Avemu scacciatu a carne da l'internu, turnate e bracciu cuttùndinu è lasciate u fogliu di litui.

À questu tempu, avemu da culle. Frittu a carne piccata è a cipolla separati per cinque minuti, mestisce i ingredienti in una panna, aghjunghje a carne da i pumati, aghjunghje salinu è pepite, è permette in un altru di deci minuti.

Dopu à quessa, aghjunghje à u rimplamentu di l'aglai spremuta è di pane verle, aghjunghje u listessu furmagliu è cumpienu a massa rimettante di billetta da u tomate. Tarmicarule di elle nantu à una fragola di furna è lasciate in un forru preeutu à u 195 gradi per quasi quaranta minuti.

U pumadori frischi per l'inguernu

Ingredients:

Càlculu per un litru di 1 litru pò:

Preparazione

Aghju prupone per piacè di u pane pezzu in u invierno. Per questu quì, i prugne freschi sò cut U cut in a meza. Scupremu un pocu cada seculu per riddà di u fluidu internu è di e si pò esse pussibuli. Avemu poi spuntà i bracciali cun un cut up di a panettore è l'avete pè foglie in un forru precuvenu à 205 gradi per vinti minuti o finu à chì a pelle hè oscurecida. Dopu quì, sguassate i pumati inseme cù a pane da u fornu è cogliu per un tempu cun una spugna o un tagliu finitu.

Appena chì i pumati chjappà un pocu è diventanu calidez, rinfriscà e pelli di elli, strinciavanu fora cù u forchetta o di dui furchetta da l'internu, se dispunibule, è posanu e fustellatrici in un pappu. Quandu tutti i pumati sò limpiati, fate elli cù un putru prestitu, in quale avemu prustate l'acidu citruricu. Paghjate a migliori bè per aprezzà u to betu u jar è ùn abbandunate micca burbuli di l'aire. Avà cogghianu i veturi cù staghjuli è ponu in un tavulinu cun acqua per sterilizà. Dopu avè bracciale avemu guardatu i bracciali per quaranta cinque minuti, è puderà arruinzà, falla crestè è mandi à l'altra compra per almacenà.