Menu di carne crusta

A razione di l'alimentariu crudu si faci à i prudutti freschi chì anu cultivatu in cunfrontu eccu, senza l'addiziunamentu di stimulanti crescente di crescenu è micca sottumessi a congelazione o coccia.

U pruduttu principale in l'alimentariu di l'alimentariu crudo hè frescu arbe, quella, lettuce, tagliato , aneto, è parechji cultalli di parechji culturi. Add to the list of wild herbs - nettle, dandelion, clover è assai altri. In u verde hè assai una proteina viticula, cusì sti prudutti furnisce u corpu cù l'aminoazzu è l'energia necessarii. E erbe venenu ricchi di vitamini è minerali chì curanu l'immunità è nurmalizà a funzione di tutti i organi è sistemi.

In a carta di manufatu crudu, u fruttu frescu è leghje fruttu hè necessariu cumplicatu, ma hè cunsigliata di cunsigli raghjunà assai urighjina. U più necessariu di i fruttu sò mancioli, cum'è quali sò ricchi di ferru, chì necessitanu di i caghii di u sangue di u sangue, è i citrati, perchè cunteneanu, in più di vitamini, sustanzi anti-carcinogeni è antioxidanti.

U principal alimentu in a dieta di l'estiu hè di baga. Pudete cunsumà un gran numaru di biscotti di giardinu - ciliegie, pasti, frutte, lamponi è salvatichi - cranberries, cranberries, strawberry e altri.

I frutti di secca, varii zicchini è zontani sò ancu accettate nantu à a table di a materia prima.

I materiali priziosi devendenu necessariamente abbastanza bè melatu, olii vegetali (in particulare l'oliu è a linaza). Per un operu bonu di u viaghju gastrointestinali, una quantità maiò di l'acqua hè necessariu - se trota in un menù di l'alimenti primi, beie almenu 3 litri di acqua per ghjornu.

Menu di dieti crui

  1. U salottu di l'alimentariu crudu cumanda insalati da legumi freschi, vistutu, per esempiu, cù l'oliu d'aliva. Pudete vìviri u zuccaru foddu di zuccaru.
  2. Per pranzi, i pranzi piazze per a materia prima pò esse variata cù i cereali sbucciati è u lignu frescu fattu in picculi quantità, facendu un insemi fruttu cù prugne è nocere. Sì vi vanu vicinu à u mare, puderete manghjarè u mare frescu.
  3. A meziornu dopu meziornu, sò assai prudutti è mazzuli, secondu u staghjoni.
  4. À a cena hè vera utile di manghjate un parechje di frutti cù u melu, ùn pudete micca fritte o fugliale di sandia.