Vìneru casanu di chokeberry - una ricetta simplice

U vinu da u cecciu nìvuru hè incredibbilmente aromaticu cù notazze pungellante è astringente bellu astringenti. Inoltre, a zotta adopta a parte di u legu di i preziosa pruprietà propiu in u cecciu, chì face una prighjonnità in compara cun analogi, preparatu da a basa di l'altri legumi è frutti.

Cumu fà vinu casanu di chokeberry - una ricetta classic

Ingredients:

Preparazione

Ricivutu di Mossi per u vinu solu deve esse chjappu nantu à a famosa, senza legumi putenti, è idealmentu un pocu cungiatu o cullucatu dopu à a prima ghjàlle. Mass in Berry si puderemu sorte è disperse da e specimne innevutate. Avà u rowan hè bonu amara, perchè micca un solu solu. Pudete usà un cunclusu per questu scopre o simpricimenti scamosciate boli cù mani neve.

À u stadiu sussuttanti, a polpa resultanti deve esse posta nantu à a fermentazione primaria. Per fà quì, mischjà in un recipante adattatu cù zuccaru (700 g) è un paniquoi lavuriti è si mette in chjusa in ambienti cundimi di sette ghjorni. Assicuratevi a trasfigurà u cuntenutu di a tazza ogni ghjornu per ùn sicurezza.

Una settimana dopu, usando una gasta cut, strain the fermented mash è sipara u zucchinu di a polpa. Una basa di liquid hè spressu in un vignaghjolu di fermentazione, installate un segnu hydraulicu nantu à questu o ponu un guante di gomma cù un dito perforatu cù una agulla.

A polpa chì hà partutu in a gasa hè mischju cù u zucchulu granulatu (1.3 kg), accogeremu l'acqua filtrata è, una volta, fessi, cunfittata da una spugna o di tela è senza esce di misturà di ogni ghjornu. Dopu autri sette ghjorni prufiteghja u purcinu di novu in a gasa, avemu libbiratu di a polpa, è aghjunghje u zucchinu di u liquidu à u vasu di fermentation principalu, cullà per un minutu un septum o un guantu. Durante u prucessu di fermentazione tutale, hè necessariu di scurgassi a basa di u vinu à ogni settimana da u sedimentu, eliminendu ancu a scuma. Quandu i bombe, in u sistema di fossu di acqua, cessate di esse rinfreschi o l'ugliu hè sopra fora, hè pussibule di sguassà l'ultima volta u ghjovanu vinu di u sedimentu è in buttiglia per più esposizione in un locu frescu. Per pruvà a bèbbia equilibrada è armoniosa, deve dura duranti trè à cinque mesi.

Cumu fà u vinu casanu di cecchiera nantu à una ricetta simplice cù vodka?

Ingredients:

Preparazione

Per quelli chì ùn vulete micca preparalli un vinu sicondu a ricetta classifiche sèmplice supra, per via di a larga di u prucessu, suggerenu a preparazione di a bè da un modu simplice è veloci cù a participazione di vodka.

Per impleme l'idea cum'è in u casu anticu, selezziunate solu bachi di qualità. Puderimi sò o freschi o congelate. In questu casu, a zuccaru serà astringente è astringente. Fracchemosce a massa di bacca cun una peguilla o amassi cù e mani, dopu chì quì, cù a foglia di u ciliu, avemu decisu à a panella. Scorcià l'acqua filtrata à a massa di bacca cù fogli, è fate u cuntinuu nantu à a tavola pianu. Dopu avè bracciatu cù spuntà periò, avemu crescenu u calore è fervente nantu à quattucchi minuti.

Appena, filtre u calzu è strince un pocu, aghjunghje i zuccaru è l'acidu à u lìquidu è l'acima di limonu, è fraccalatu cusì chì tutti i cristalli sò dissolute. Dopu un prugrammu cumpleta, u rolu di rienle chì hè sboccu di u dulce hè mischju cù vodka, in buttiglia è lasciate nantu à a parighjella di a frigorifia per trè simani. Dopu un pocu tempu, u pruduttu prumessu pò esse tastate.