Pipi pienezu incù leghje per u invierno

U pimientu stuffed with vegetables for the winter is one of the original and delicious flanks. In cunziguenza, vi riceverete un addiventaghju à i platti di carne, diversi platti è cimentu. Aghju prupunendu unepo di e più ricci diliziosi, imbruttati da u panzu di i vegetali, pudete selezziunate per elli u più accettable è adattatu.

Pipi stuffed with vegetables for the winter with cabbage

Ingredients:

Per marina:

Preparazione

Aghju prupone una ricetta classice simplici per a cucina fournie cù pezzi vegetali per l'inguernu. Palla dolce hè lavata, pulita di e zicchini, mettite in acqua fogara è débil 5 minuti. Allora u liquidu hè dissolutu, è e ligumi fènduli, chì pusonu nantu à a ghjova. Scrivite i zappunti, i gparueghjammi in una grossa bocca. Verbi rastrezziati, capelli rossu rossu rossu è l'agliu chopped è pepite amare in pezzi petite. Emu stiricà tuttu in un grande tastu, aghjunghjulu sali è pezzi i pezzi búlgaro cun u sante. Puscieti in i vascini è prucede per preparà a marina.

In l'acqua ci sparamu u salinu, u zuccheru, pour l'acitu è ​​l'oliu vegetale. Furmà u mischju è valdi in canna di pepite. Imparighjemu l'aztazioni è lasciate.

Pipi stuffed with vegetables for the winter, senza sterilizazione

Ingredients:

Per cumpagnia:

Preparazione

U col è a zucca sò stati trattati è finamente chopped cun un cuteddu. Pigliate e verdura in un tavulinu, aghjunghje à u gustu è ricurdate cù e boni mani. U pagliaru hè lavatu, pigliamu li zicchini, curreghja cù a massa vegetale è i mette in a pelvis.

In a cunchita pour u zuccu, l'oliu vegetale, l'acitu, circundaramuli salinu è zuccaru simultanjamenti in i proporzioni specifichi. Salute in tuttu, fateurà nantu à u focu forte, è fassi i pezzi. Fate a coccia tuttu cù 35 minuti, è da pudemu apre anderemu a pratica in fegli sterile, daveru assai i vintu. Pudemu i tappi nantu à i tagliuli, aghjunte in una manta è l'aghjunghje frìddu per un ghjornu.

Pipi stuffed with vegetables and rice for the winter

Ingredients:

Preparazione

U pumadoru bulu, cipudine è carotta si sò inchiostru di acqua per un tempu. U seguitu, i pezzi sò stati prucessu, pigliemu tutte e zeli, e zappagini cun cipudine sò limpiati è sfruttati. Arrìma lavèremu parechji volte, è andemu da cunsiglià di acqua fervente è fughje. In una padedda, caliemini l'oliu, tira a cipolle, a zucca è frigate, stendu à 5 à 7 minuti. Arrìzzu a pezza à coceritu, mischju cù leghje è vultatu un pozzu acqua. Scuderemu tutte e cose è avemu da scambià oggetti da un pianu. Preparatu u pimentu per parechji sicondi in acqua calza, l'imprue cù u ristorante cociutu è u mettiu in fraschi sterili.

U pumadoru di tomate diluitu cù l'acqua, pudemu spremu un pocu zuccherinu, salinu, curriede è pane greche. Purtate a salsa di tomate à foglia è fate un cocco per 5 minuti, sguassate l'scuma. Puderammi lampassi in u bancu, aghjunghje in ogni chjucu nantu à una cuchita di l'acitu, coperbemammi da sopra à l'articuli è aghjustemu in aerogrilu per sterilizazione. Stilisteremu a cunsirvazioni di 35 minuti à una temperatura di 155 °, fate mette in tagliu, fate mette in calori, è abbandunate u pezzu rellenatu cù ligumi per un invernu per friddu in u tomate.