Belyashi da a pasta di levatrice in u fornu

Belyashi hè spessu vendutu in mercati è si ferma. Ma cumprà l'alimentazione in such places hè summamente peligroso. Ora ti diceremu issa cume cook Belyasha cù carne in u fornu.

A ricetta per a carri blancu cù carne nantu à u levitu in u fornu

Ingredients:

Preparazione

Preparazione di Belyasha in u fornu, avemu principiatu cù a preparazione di a prova. Dissolve levadina in acqua pocu calvinata. Aggiunate u zuccaru. Ci vendu stati stallati quattru più d'una ora in u calore, perchè chì u "cap" principia a risuscità. U latinu precheate hè cumminatu cù u mantellu friddu, aghjunghjulu una pezza di salite, pour a mezana di levadura è cunglite. Aghjunghje a farina è amassi a pasta. Allora a scambià in un cuntenutu ligame cù l'oliu vegetale è abbandunate u watch per 2 ore di calidez. À questu tempu, avemu principiatu per fà un impegnu per a nostra belaya - aghjunghjemu a cipolla è mette in carne piccetta. Tutti amuleghjanu bè. Quandu a pani hè ghjuntu, pudemu formà u pruduttu - prima hà asciuttu a tavola cù farina è fate a pasta. Scorredemu nantu à una terza di ellu è rintra in u fasciu, quale hè chjucu in pezzi. Da ogni pezziu facemu un pastellu cun un grossu di almenu 1 cm, mette un pezzu relittuali in u centru di ogni unu di elli. Trimate i canteri di u pianu bleu è fate a pasta. In u centru, pudete abbandunà un pianu. Pusitonemu a prigaria nantu à una cuperta di fragola bordata da u papele di furmazione. Fatturevamu ogni pusilata cù l'uvaghja di uovo. In un bagnu ben calificatu, lush belyashi è prontu à 40 minuti.

Belyashi in a ricetta for u levice

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

In un tastu, mischjà una crema agria con acqua. Oghje sò sbagliati cù u salinu è u zuccheru, è mandemu à a massa à a meztra di crema agria. Mandemu dinò manghjusate, mettite bè. Aghjusteghja a farina tamanta cù levitu seccu. Amminimu a pani, fendu a farina quantu bisognu è vendu l'oliu vegetale. Havi bisognu di una pasta bastonu forti. Cumpèla cù una film è l'abbandunà in u calore. Intantu, avemu preparatu u rimplamentu: pulemu a cipolla è a mulchite crumbly. Mettite cù carne piccata, salitu, pepite è brusgiate in acqua. Eppo, tuttu sta sicura è fretce u mince in a fria. Quandu u pasta si sviluppeghja è sviluppa un fattore di 2, ameghja è diventate in parechji 70 g ogne. In seguitu, amegamu in un pastellu flat è aghjunghjendu a carne di terra in u centru di ogni. Fatemu Belyashi è aghjunghje nantu à una fette di focu fatta. Sceglite, fegate cù un napkin è lasciate per più di 15 minuti. Superficie a superficia cun u ovu batte è aghjunge durante 25 minuti a temperatura moderata.

Belyashi da a pasta di levitu nantu à u fornu

Ingredients:

Preparazione

Coglie i patate direttamenti in a casca. Allora l'avemu lasciatu. Carni lavatu, cutatu in pezzi è Nzemi cù patati è cipudioni inturnu nantu à un macinatu di carne. Partigemu in l'ovu, aghjunghje salate, pepite è mischjanu bè. Avanzamu direttament in a furmazione di belaya - dividiammu a massa nantu à sti piezzii, rintelu in un pastellu flat è pozzu u rilassante dispostu in cima. I fiurati di a pasta sò smanciati è affezionati, affinchendu una "finestra" in u centru. Mandemu à u beljashi nantu à a vittura grizzzzata "finestra" in altizza. Avemu avutu u ovu restante è lubricate a belaya da l'altru. À 180 °, aghjunte per 35 minuti.

T'avemu discuttu di cuminciari a zuccaru belyashi in u fornu. Comu pudete vede, ùn hè micca nudda nunda complicata in questu. Inoltre, i prudutti industrihi seranu più listessi chì u belaya fritte solitu.