Dietu di Tomate

A dieta di tomate hè una di e meglii dieti pà a fini di l'estiu è u vaghjimu. Hè in questu piriudu chì l'esilii eranu di tomatesi maduri, suculchi, fragranti è diliziosi, chì, in più di u so gustu agradable, piace ancu in u so cuntenutu bassa caluria.

Monodieti di 10 ghjorni

Ùn vulemu memorizà sistemi di culleghji cumplicati è creanu un trè volte à u ghjornu? Cù sta scelta, tuttu hè incredibile simplice!

  1. Ogni ghjornu, solu 1,5 kg di tomate, spices, un oliu d'oliu d'oliva o 10% di crema agria (micca più di una cucchiaio per ghjornu!) Hè permessa à l'alimentazione, a più - una finita fina di u centu pane.
  2. A dieta scritta prima, quì, u pumadoru cù l'additivi modesti, si deve esse presitu in parmi ugnunu 5-6 volte di ghjornu.
  3. 15-30 minuti prima di manciari avete bisognu di vìviri un vetru d'acqua, è ancu bè da u ghjornu - in totalu micca menu di dui litri di acqua. Questu hè veramente assai impurtante!

Hè tuttu u sistema - porta un stessu risultu veloce cum'è tutte mono-kits effittiva. Allora ùn sò micca solu arricchisce u corpu cù fibra è vitamini, ma ancu perde da 10 à 5 kg in 10 i ghjorni, secondu cumu quantu sia overweight. Sì avete una dieta addibulata da un malu statu di salute, l'interrompe. Vi darà un efectu ancu sè spentu 3-5 ghjorni nantu à questu.

Dieta nantu à i cucumari è i pumati

Mono-dieti in alternanza hè un modu excelente è micca solu per perdre u pesu, ma dinò per arricchisce u corpu cù sustanzi. Tutte e cundizzioni cchiu menzu di supra u travagliu ancu, ordine, altru u pruduttu principale: nantu à i ghjorni assuciati - i pumati, in pesti strammi (o vice versa). Alternativamente, pudete altri dui ghjorni, è micca unu in un tempu. Aduprà sta funziunalità, puderete sparà sopr'à u corpu cù e so sustanzzioni. Questu, ma micca una dieta equilibrata, hè sempri megliu da manghjà u stessu pruduttu, in più, in termine di benessere, hè più faciule di trasferimentu.

Dieta nantu à i pumati

Questa opzione hè assai più diversa - pudete manghjà platti da u pumadoru è i prudutti supplementari. Per adherite a tali dieta, deve 10-14 ghjorni, è perchè perderà circa 2-4 kg. Per fà fà più faciule di compite, avemu un menu apprussimatimu di ogni ghjornu:

  1. Aposentazione: insalata di tomate con greens, 150 g di casgiu cotti di pocu grassu cù 10% crema agria o 1% kefir, tè verde senza zuccheru.
  2. U pranzu: u soprappu di u tomate, u rossu staghjunatu è una fetta di piti di polla (o un scherzu cun un pezzu di fogghiu di pani, o ligumi cù u pezzu).
  3. Pranzu di bocca: insalata di tomate, tè.
  4. Dinner: tomates stewed, imbottitatu cù zucchetti o arròndu, una parte di fagioli.

Prohibita: dolce, salitu, spumante, affumicate, piccante, grassa, alcoòlicu.

A dieta di tomate in stu casu hè abbastanza facilissima. Hè impurtante ùn micca di scurdà chì ogni ghjornu solu deve solu nantu à una piccula plaza d'insalata. U merchenzante trà e manufatti pò esse manni (1-2 per ghjornu, micca più).

Dieta nantu à u zitellu di tomate

A dieta, inclusi u zitellu di u risu è di u tomate, hè trasferitu da simpliciamente, pò durà duru d'una à duie simane.

  1. Mañana: un vetru di zuccheri di tomate, parechje sandwiches da u panicu di cente è u furmagliu bassu grassu, una pumu (o piru, kiwi, pompelmo, aranciu, fragola, cherry, peach - per elettu).
  2. U ghjornu (lunch): un vetru di zuccheri di tomate, 100 grammi di rossu marroni prifirutu (senza priore) senza l'aghjunghje un oliu cù l'adornu di verdura, 100 grammi di pisci fogghi.
  3. Day (snack): apple (o altre fruttu fora di banana è u racini), un vetro di zucchero di tomate.
  4. Sera: una chjuccula di u bagnu moltu, unu o duie pumati, 50 grammi di rossu marroni, un vetro di zucchero.

A perdita di pesu cù una stretta aderenza à i principii serà 2-3.5 kg per simana, deveni à a quantità di pesu eccessivu. Questa dieta ùn hè micca bèbbilamenti equilibrattu, affinchendu di più di duie simane ùn hè micca cunsigliatu!