I prudutti di furmagliu per a birra - ricetti

I prudutti di furmagliu sò unu di i tentempi simplici per a birra è sopopi. I Francesi ti piace à serve à stu pianu à a famosa sopa cipolla . In u nostru paese questu hè unu di i manchi più populari, chì cumporta u gustu di a biera. Oghje, avemu da parlà di cumu preparalli furmagli di furmagliu per a biera in casa.

I prudutti di furmagliu per a birra

Ingredients:

Preparazione

Tagliate u furmagliu in pezzi petite. Pane u ova cù spices, sal è latte. U furmagliu brusochki murmutulanu in a farina è i lampò in ova sulati. Dopu à quessa, rinfrescate cun vigore i pezzi riflettori in pagui di pocu più veloce, perchè u furmagliu ùn hè micca stack un vetro. In breading, se vulete, aghjunghje spices e sesame - questu puderà allughjà una stampa insolitica. Scambià i furmagli di furmagliu nantu à una padedda fridda è frette trè minuti. Pigliemu i bastone da a padedda è dab cun un pappagallo di carta, sirvutu nantu à una tavula cu tutti tipi di salsi.

A ricetta di quelli di furmagliu per a birra

Ingredients:

Preparazione

Mantequilla di manghjusca è farina torna cun macchina finu à u mulu. Fremenu u furmagliu, tagliate u pilone è cipudine è aghjunghje à u mulinu. Solim, pepite, aghjunghje 0,5 teavarioli di mustarda è spices. Ingridienti cunzezza currettamente è aghjunghjenu un oghje choux. A pasta resultante hè ghjunata, furmatu in un coltu è mandatu à u friddu durante 40 minuti. Dopu quessa, a pasta hè stata in una strata di grossu mediu è tagliata. Scambià in una cunfiglia di furmagliu, pre-oiled, è aghjunghjenu finu à u doru brunzu.

Chopsticks per a biera da u furmagliu

Ingredients:

Preparazione

Avemu aspittatu finu à chì a pasta sarà brutta è rintra in un rectangulu. Pienu a gula cù u latte è a grippa una parte di sta mezua cù pasta. Per mezu di a pasta di scogliu, fate u furmagliu rossu, pepite, paprika è cogliu tuttu cù a seconda mità di a pasta è pressu bè. Trimate a pasta in tassi è ghiacciata in a forma di i spirali. À a prufette di furmagliu, arrubbanu u pergamena nantu à u papetu è pone à sti pani. I fini di i quaddici di furmagli sò bè ​​fissi è lubricati cù i rossi di a gripe, sbrizziati cù salce fatale, e sementi di sardi e sannini, semillas d'amori è coriandro. U pappelli sò furnuti nantu à u forno, calientatu à 220 gradi finu à u coghju.