Pasta di livante d'ànec - ricetta

A diversità di u patè tradiziunale di u fianu, u pate da u fegato d'ànitra hè assai grassa, è hà ancu un gustu riisciutu. Un pruduttu di pruduttu ùn hè improbabile chì impone per l'usanza di ogni ghjornu, ma per una festa ùn hè micca ideale per truvà lugubri.

Pasta di livante di pato

Ingredients:

Preparazione

Cut the film and veins with the liver duck. In una padedda, fretce un terzu di 250 g di mantova è frittura i chutotesi è l'agliu chopped durante 3-4 minuti. Dopu u tempu hà ghjornu, aghjunzenà u calore è aghjunghje a frittura di i pezzi di fegate. Quandu u livatore turni d'oru in tutti i costi, avemu spurtatu u portu in a padedda, a so evaporazione è l'oliu chì resta. Vulete sguassà a padedda da u focu è lasciate u so cuntenutu per friddà da cumpletta.

Prima di pettene u fegatu in una licenzerette, staghjone cun cura cù salinu è pepite, aghjunghje u purée di tomate è paneanu tuttu finu à u lettu. A massaria resultanti hè moltu nantu à un tamarzu per una uniformità più grande.

Pate u patè d'àninu in un mudellu è pour u fretto 10 grammi di manteddu finu à chì a butte si troppa fridda, decorate u frenu cù chicchi di pimenta negra è e paghjoli di u timore.

Duck pie - recipe

Ingredients:

Preparazione

In a tagliera, fate u canni à tagliu è friddu da ellu. Pezzi di bacon sò sbulicati da a padedda, è nantu à u fretto friscu fatta finamente chicchi picculi finu à trasparente. Aggiuncenu l'agliu chjaru, u faraghju, u pezzu di bacon è u fegate prediletti è tagliatu da a cipudine. Quandu u livatore hè cupartu cun una crosta di oru, valdi cù u vinu è cuntinueghja a coccia finu à chì u liquidu evapora.

Frettu u fegatu rossu è u mettiu in a bagnata. Bacciallu u fegaru finu à ottene, filling the cream è aghjunghjendu un cuddaru fette di mantra. Allora, anu aghjustendu a mantra, cuntinueghja a pate u patè finu à ch'ella diventa in modu perfettu. Per più uniformità, pò esse squanditatu da un pezzo.

Mantene a patria in un vasu affaccatu, o in a forma, dopu a coccia, l'imprizzà cù manghjatu.

Cumu pudè pate l'ànecari cù l'aranci?

Ingredients:

Preparazione

In una padedda, fretce 15 g di mantra è frittura u fegatu nantu à i porzii finu à u doru brunzu duranti 4-5 minuti. Prima di rinsiglià, ùn ti micca scurdatu di pulisce i pezzi di i filmi è di a vita. U focu friddu è tuttu u zuccu, chì hè stata liberata durante a friture, hè trasferitu à u bacinu.

Per altre 15 g di mantenu, frittura di cipolla picurina è di l'agliu. Quandu a cipolla sarva bluta, aghjunghje una zuccaru è u zucchinu di una aranciu. Finite una cucina agghiuncennu luque di aranciu è pimenti nìvuru. U cuntenutu di a padedda pò esse aghjuntu à u blender à u fegato, è poi allisciate tuttu per l'omonima, in porzi, posanu a mantenza restante. Prate pate sparghje in a forma, rinfresione è furnisce u mantellu funtu, da sempre rinviu novu finu à ch'ella sana cumpleta.

Patata pronta hè servuta cù fette di baguette, crostoni o crackers. Bon appetit!