Reabastanti per a sopa di colazione per l'invierno - ricette

U verduplante pè culore per l'invernu pò esse utili à a hostesse in situazione differenti, rescuing in ogni mumentu: se ùn ci hè nimu di coccia, o ùn sò micca leghji avè necessari, etc. Per fà u zuccherinu sopop usendu una preparazione, ancu una pusterità d'adulescente, perchè avete bisognu di cocchi patate è pozzu u cuntenutu di u cane.

Reabastanti per a carru per l'inguernu da un tomate

Ingredients:

Preparazione

U pumu sò lavande è tagliate in fette. U pezzu dulce hè struitu, fette tagliata, è tenevule e vindemii à traversu un macinaggiu di carne. Amu u cuntenutu in una granca di pezzu è mandate i platti à un focu perchè. Dopu avutu in fretu, sguassate cù cura di a scuma da a superficia, staghjone cù spices è fugliate curlitu, afficendu. Dopu à 15 minuti, vedemu a salsa per a densità è frétela cù frasi sterili. Immediatamente apretente e stedienti, viaghjate è spedinu a salvezza per friddà, impannillata in una bracera. Un paghjaccio pienu prestu per l'invernu senza colti pò esse agghiunciutu à sopop, borsch, zuppi, diversi salsi, gravies e stew.

Reabastanti per a sopa di coltu per l'inguernu

Ingredients:

Preparazione

A cipolle si sò puliti, lavati, scorciati à mità ani è pusonu in una piacè deep. U pappaghju hè struitu, pigliate tutti i sardegna è tagliate in boni ritti. U zitrusdi sò puliti è rossu nantu à un rossu, è tagliate di col. U taglije tagliate in tagliati è tene tutti i verdura in una grande vaselletta.

Avemu fattu un vistimentu, mischjendu l'acqua cù u salinu, ghjittari di zuccaru, foglie foglie è u verdu. Fiancà, aghjunghje a meza pettine nantu à i verdura, aghjunghje l'oliu è mischjà bè. Coperta u panu cù una cupria è coccia dopu l'ebbulenza durante 30 minuti. Dopu ci entrà u restu rientre, cuprì cun un tinte è fate a meza ora. Dopu fattu, avemu spendi a massa nantu à i vasci sterilitizzati è ricuddavanu l'articuli. Dopu avè rinfriscatu avemu da riorganizà u sustegnu di sopopi è zuppa di colti per l'inguernu in a cantina.

Recipes per un col per l'invernu

Ingredients:

Preparazione

Prima di preparà a refuzione pè i cavuli di u invierno, preparanu tutti l'ingredienti. Carruseli freschi e piccati cun un cuteddu. U zappadori pulita cù un cuteddu è fissatu nantu à un rossu. Pezzinu dulce, testa di l'api è di u pumadoru sò trattati è rivoluti e raccoli medichi. Allora aghjunghjemu tutti i prudutti in un grande tastu, tastate u salinu finu è mettite bè. In questa cundizione, pudemu stenderie verdura durante 25 minuti à a temperatura di l'ambienti, è poi aduprà nantu à a stufa è portanu i cuntenuti à foglie. Fendu i soldati di 10 minuti è in a so fini avemu intruduciutu l'acitu di tàvula. Hè quellu chì deve a preparazione un gustu è l'aroma unifenichi, è ancu mantene in tuttu l'invierno. Dopu quì, pour a masse calza in tazzi, foglie cù tape è sterile in 25 minuti. Aghjunghje, rimbugghianu a prisirvazioni è, dopu à a rinfrescenza, stà un pruduttu in a cantina.

Dressing for cabbage soup with beans for the winter

Ingredients:

Preparazione

Cusì, i fasgiaghji lavati bè è spedinu per 6 ore à l'acqua, perchè i fasgioli hà influutu. Allora u liquidu hè sbuffulatu, spedinu cù l'acqua fresca, spedinu è foglie finu à ch'e sò moltu. Tutte ligami sò trattati è finamente chopped. Mandemu à una colza, u salinu, di zuccaru è intruduce l'oliu vegetale. Coperta i pranziati cù una cupria è coguanu u cuntenutu per una ora nantu à un focu perchè. Appena, pone à i fasgioli, mettite, pende per 10 minuti è pudete apprezzà i vestiti per i banche. Dopu chì i pudemu pudè piacè, l'emmettini è accumpagnate in a cantina.