Salsa di jam in albergo

Doppu à l'altu cuntenutu di pectin in u fruttu di u fruttu, u foglie di lignu d'albitanu in ghjiru hè struciatu cum'è jam, ancu cun un tempu di curretta curretta. A digestioni tantu longa hè critica, quandu vi face à cunfittari cù pezzi sferenti di fruttu, cum'è cù un trattamentu termale prolongatu, a carne di l'albicocitu faci faci veramente puree.

Tagliolini di jam in albergo - ricetta

Questa ricetta include un triplete basulari di ingredienti chì dà un risultu soru. U citru in a so ricetta ùn aiutà micca solu per dà a pratica una acidezza luminosu, ma dinò per rinfurzà a pectina naturali, facennu a cunsistenza di u pudimentu più densu.

Ingredients:

Preparazione

Prima di preparà sippu per cunfittura di alberole, u fruttu innianu si deve esse divisu in a mezza è separatu l'ossu da a polpa. L'aranciu per a marmellata hè una mistura di zucchero di fruttu naturali, cù u zucchero è di zucchero di zucchero, ùn ùn esiste micca di precu, hè abbastanza à cunnette tutti i ingredienti in un pappagallo d'esamella è si allora in u calore per 15 minuti. Sì avete u tempu, po esse sicurezza lasciate di l'albicocca per a notte sana, in quale casu allora liberate assai più di zucchero è a marmellata sarà più di liquid.

Dopu à 15 minuti, pusendu i pratici nantu à u focu medium è aghjunghjenu a marmellata per fassi per 15 minuti, affirmendu occasioni, evitannu chì u fruttu puteva. Quandu a superficia di a marmellata accumincia a spuma, fate u cronòmetro per una meza ora è riducerà u calore à pocu. L'scuma da a superficia, sguassate è cuncechja u marmellata finu à chì u ghjiru trasparenti, è u fruttu ùn si sante micca, ma mantene a forma.

Ricetta per zucchero di albicocca in zucchero

Questa variante uriginale di marmellata hè preparata nantu à basa di albitici freschi è albiteri sgrossati, è l'arrizzu perchè hè prudutti annantu à u vinu biancu è u zitellu in citrus. À a pruduzzioni hè una delicata noble cù un gustu richu è una varietà di textu.

Ingredients:

Preparazione

Per fà ossciuti sicilioti, soffrennu in u vinu un ghjornu prima di coccia. Preparate albiteri freschi, sguassate l'ossu da u fruttu è tagliatu in fette. Aghjunghjini stazziani à u zuccheru, u vinu restante è u zitellu di citru, aghjunghjenu bagnu di vellinu è pezzi di albicocchi secchi. Mantene a marmellata nantu à u focu medium, remendu occasionale è sguassà a scuma da a superficia. Quandu l'alberti alluminati, u ghjattu struta (dopu à 20 minuti), u pudete pò esse spustatu in un cuntainer sterile è cugliatu per l'inguernu.

Ameliezzu d'albitru mimli di zucchero

U sicretu di a prisirvazioni di a forma di ognuna di l'alivi di u locu hè in a tecnulugia speziale di preparazione, in quale u fruttu hè stallatu ind'i un ghjocu fogghiu, è micca cottu tutte l'altru tempu. In u risultatu, avete mette ligne, ma solu a mezzo di fruttu cun u zuccheru biancu trasparenti.

Ingredients:

Preparazione

Preparate u fruttu dividendu cada un di l'albitri à a mità è sguassà a petra. Cuntene l'ingredienti rimanighjenu in un cunghjettu stampatu. Lasciate u sciroppu nantu à u focu medium, aspittendu a dissoluzzioni di i cristalli di zuccaru. Pone u midagli d'apricottu in un sciroppu calore, ralentisce u calore è lasciate tuttu cottu per 50 minuti cù un pappagallo inattivu. À a fine di u tempu, preparanu a melitica di alberti in u sciroppu per l'inguernu, si spargiu nantu à cuntenuti sterili è immediatamenti aghjalesi.