Intricate albercocinu in zucchero - ricetta

Ammuzzu d'albercè cunfurna in ogni modu à ogni cocinerna hostessa. Cumu pudè a cocilu cù lòpuli in u cane, oghje avemu da dì.

Tagliolini di jam in albergo - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Per questu immagini avemu necessariu frutti chì sò densi, anchi una vulgari. Pane lavatu in manu, una sicca secca, sguassate l'osse. Pudemu u lobulu in un cuntaintu largu esmettatu, preferibile se hè un bacinu. Fate fossi l' arghjentu . Immediatamenti vogliu i lupus di albitri. Partenza di 12 ore per insiste. U ghjocu hè imbulighjatu, falla furiallu è pozzu veru in alberi. Una volta, cririmi. E dinò, u ghjacciu hè aggrancatu da prezzi, fogghjenu, si trovanu cù a fette di alberole è ponite u cuntinuu nantu à un focu perchè. I lupuli fermani intactu, cunfittite hè megliu ùn interferiscenu micca cù una cullette, è aghjunghje micca. A scuma formata hè sempre sposta. Guerrei a marmellata per una ora, finu à u bellu coltu dolci d'oru. Verificà a preparazione di cunfruntassi cusì - vi drip una gota nantu à un pianu nìvuru siccu si mantene a forma, ma ùn si spargiu micca - ùn avete bisognu di fà più cunti.

Amelie d'alberche in zucchero per l'inguernu

Ingredients:

Preparazione

L'arriccelli sò sorted out, mio, aghjustonu e fossi. Scalfèppenu a petra, è mette i nucleoli in albicocca. Oghje mette in una forma di uvizzi. Pour the sugar into the pan, pour 250 ml d'acqua, mette nantu à u focu. A cucina, stirring, finu à chì u discu di u zuccheru. Fate ferite è fate in alberti. Cool it, disperse in un pappagallo, feriu di novu è friddu l'alberci. Ripetemu a prucedura 3 volte più. Allora poveru u melitonu forti è sopra.

Ricetta per zucchero di albicocca in zucchero

Ingredients:

Preparazione

L'alberti sò cuciuti robba, divisa in i nostri mesi è caccià l'osse. Avà, preparate ghjuvannu di zuccheru per u melitonu d'apricot - pour sucre à l'acqua di zuccaru è fretta nantu à un focu finu à chì si dissolvi. L'arrichido sana aghjustò sviate l'albitri. Circa una ora, avemu da culatta, poi pusau nantu à un focu piccu, è falla furiallu. Uni parechji minuti di fogghiu è caccià da u pianu. Scorcià i fossi di nocere in pezzi petite. A volta aghju pututu una marmellata nantu à u focu, aghjunghje a castagne, mestisce è dopu à a furmazione l'avemu settu. Uni parechji volte ripetemu u prucedimentu di digià cù nucelli. Dopu questu, aghju avutu a nostra marmu di albicanu, pienu di sciroppu, nantu à latte è spin.